وب سایت شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

چطور کتابخوان شویم (3)

  • ۱۵۲
سخت نگیرید
کسانی که بعد از مدتی دوری از ورزش دوباره پا یه میادین می گذارند این سخن را می پذیرند که جلسات اول تمرین ورزشکار را دچار بدن درد شدید می کند. به عنوان مثال کسی که به صورت روزانه و مرتب بدن سازی کار کرده و حالا به دلایلی مدتی از باشگاه و تمرین دور بوده، در جلسه اول تمرین با تمرین سبک هم بعد از سرد شدن بدن دچار گرفتگی و درد عضلات می شود. در مورد کتابخوانی نیز همین مطلب صدق می کند که اگر اصلا کتابخوان نبوده اید ویا اینکه مدتی هست که از کتاب دور شده اید برای شروع اصلا به خودتان فشار نیاورید و از تعداد صفحات کم و رعایت فاصله بین مطالعه استفاده نمایید. 


چله بگیرید
چله نشینی در مذاهب مختلف وجود دارد و با جستجویی کوتاه در فضای اینترنت می توانید خروار خروار سایت باز کنید و در مورد آن به مطالعه بپردازید. مداومت کلید موفقیت است و چله نشینی یکی از راهکارهای شروع به مداومت در انجام کارهاست. می توانید برای مطالعه نیز از این تکنیک استفاده کنید. به مدت چهل روز به اندازه خاصی مطالعه کنید. همین قدر ساده. 


ادامه دارد...

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی